Sfaturi pentru prevenirea defecțiunii turbosuflantelor

Prima informație ce trebuie conștientizată este faptul că turbosuflantele nu se strică din cauza unor defecte de fabricație. Funcționarea turbinelor este determinată de funcționarea corectă și starea motorului deoarece turbina este legată de motor.

Care sunt parametrii ce indică starea motorului?

  • – funcționarea în parametrii a sistemului de ungere
  • – folosirea unui ulei corespunzător
  • – deținerea unui sistem de aspirație curat
  • – o stare bună a sistemului de evacuare a gazelor
  • – o stare adecvată a sistemului de alimentare

În cazul în care identificați o funcționare anormală a turbosuflantei, vă recomandăm să demontați turbosuflanta de pe motor și analizați cauzele ce au generat distrugerea turbosuflantei sau să contactați echipa TurboCenter pentru o constatare și soluție eficientă.

10358919_791657857557734_2277319733048930488_o

Cum prevenim defecțiunile turbosuflantelor?

Specialiștii TurboCenter v-au pregătit și o serie de sfaturi pentru a preveni neplăcerile cauzate de defecțiuni ale turbinei:

  • – baia de ulei se demontează, iar sita de la sorbul pompei de ungere se spală;
  • – conducta de ungere a turbosuflantei se demontează și curăță de calamină. Pentru a vă asigura că nu mai apar particule și conducta este curată, se suflă cu aer pe o hârtie;
  • – se înlocuiește filtrul de ulei;
  • – se schimbă uleiul;
  • – motorul se pornește fără a monta turbina și se colectează aproximativ 0,5l de ulei pentru a elimina orice urmă de poluare a uleiului ce intră în turbină;
  • – tubulatura de aspirație și carcasa filtrului de aer se curăță prin aspirație cu aspiratorul. Nu este recomandat să folosiți presiunea de aer de la compresor;
  • – turbina se montează pe motor, se fac toate legăturile, incluzând cea dintre tubulatura de aspirație și filtrul de aer;
  • – se pornește motorul în 2 pași: o pornire scurtă pentru a amorsa sistemul de ungere, urmată de pornirea și lăsarea motorului la ralanti pentru 2-4 minute;
  • – filtrul de ulei se schimbă din nou după 50-60 km, ca o garanție a faptului că toate particulele dure din ulei au fost eliminate, iar sistemul funcționează corect;
  • – important de menționat: presiunea din ungere nu trebuie să fie mai mică de 4 bari;

Aceste recomandări se aplică pentru orice tip de autoturism, dar în mod deosebit pentru mărcile Logan, Peugeot și Citroen.

Pentru mai multe informații de specialitate sau un consult profesionist, nu ezitați să ne contactați:

Email: contact@turbocenter.ro

Tel: 0722.735.589

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *