Instrucțiuni pentru montare turbosuflantă Dacia Logan 1.5 L 48 KW – 60 KW

54359700000  54359710000  54359880000  54359700002  54359710002  54359880002

OEM8200578317  8200351439  8200022735  8200409030  7701473673  7711135039 8200578338  8200119854  8200409037  8200351471  82001895536  8200409838 8200189536  7701473122  7711135037  8200409830  8200578317  8200578338 409838H118218

Aceste instrucțiuni de montare a turbosuflantei sunt în special valabile pentru automobilele Dacia Logan, dar sunt valabile pentru toate celelalte automobile:

Trebuie verificat filtrul de aer (posibil schimbarea acestuia dacă este necesar), trebuie asigurată circulația liberă a aerului între filtru și aspirația turbosuflantei 54359700000.

Trebuie verificată galeria de evacuare a gazelor din motor, pentru a fi siguri că aceasta nu conține particule de rugină, bucăți din garnituri sau alte corpuri străine, acestea putând duce la distrugerea turbuflantei.

Trebuie verificată conducta de alimentare cu ulei a turbosuflantei, aceasta nu trebuie să fie avariată (îndoită, de exemplu), să fie etanșă (să nu aibă scăpări de ulei) și să nu conțină impurități în interior.

Imediat după montarea suflantei la locul potrivit, după legarea conductei de retur ulei, se va alimenta cu ulei curat prin orificiul de intrare a uleiului în turbosuflantă. Astfel, turbosuflanta 54359700000 nu va rămâne fără ulei la pornire, până în momentul când uleiul va alimenta turbina din sistemul de ungere al motorului.

La orificiile de intrare – ieșire a uleiului (la montarea conductelor), de obicei se folosesc garnituri de etanșare. În aceste locuri se interzice folosirea etanșărilor sub formă de pastă (silicon), deoarece, prin presarea lui, surplusul ajunge în orificiile de ungere din carcasa lagăr care pot fi obturate; acesta în cazul conductei de presiune. La conducta de retur, surplusul va obtura orificiul de scurgere din carcasa lagăr a turbosuflantei, creând o contrapresiune în turbină, fapt ce generează scurgeri de ulei pe partea compresor și pe partea turbină.

Schimbarea uleiului de motor, a filtrului de ulei, a filtrului de aer se va face înainte de montajul turbinei pe motor.

Verificarea suprafețelor de contact este obligatorie, trebuie să nu fie scăpări de gaze de eșapament între turbosuflantă 54359700000 și conducta de evacuare a gazelor. Se verifică suprafețele de contact între suflantă și conductele de ulei, se îndepărtează resturile de garnituri rămase, eventual dopuri de obturare a conductelor. Se verifică și conductele de aer. De multe ori, acest lucru nu se verifică dacă nu au rămas impurități de la turbosuflanta schimbată.

Probleme pot cauza și obiectele străine lăsate în urma schimbului filtrului de aer (piulițe, șurubelniță uitată etc.).

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *