Inainte de orice reparatii turbo vor fi identificate si posibilele cauze ale defectiunilor motorului si vor fi luate masuri de remediere. Cea mai eficienta cale de a analiza cauzele unei performante slabe a oricarei turbosuflante este de a efectua o analiza completa a motorului.
In urma acestei analize se va determina si serviciul care trebuie prestat clientului.
Urmatoarele proceduri reprezinta o evaluare completa a unei turbine auto care include diferite conditii de functionare.
La montarea unei turbosuflante auto specialistul trebuie sa respecte urmatoarele reguli tehnice pentru a asigura finalizarea cu succes a operatiei:
In foarte multe cazuri, turbosuflantele sunt inlocuite de pe motoare inainte de a se stabili cauzele defectelor aparute. Este obligatorie inspectarea starii si conexiunilor turbosuflantei inainte de a fi demontata de pe motor pentru a vedea daca o reconditionare turbo n-ar fi mai eficienta si mai putin costisitoare.
Atunci cand demontarea unei turbosuflante este necesara, in timpul demontarii furtunurilor, a suruburilor sau a legaturilor trebuie determinat daca legaturile sunt stranse si fara sparturi. Odata ce dezasamblarea a fost facuta poate fi dificil sau imposibil de constatat care au fost conditiile in care s-au produs defectiunile. Atunci nu mai poate fi cazul unei reparatii turbo.
Defectarea imediata sau timpurie a unei turbosuflante inlocuite poate avea legatura cu:
SERVICIU | PRET |
---|---|
Reconditionat turbosuflante clasice | 150÷220 euro |
Reconditionat turbosuflante clasice pentru camioane si utilaje agricole | 220 euro |
Reconditinat turbosuflante cu geometrie variabila | 170÷340 euro |